אהבה ותפוח אדמה

תפוח אדמה מכינים באהבה – מתוך "קרטושקס"

יוני, בחור תמים ולא ספורטיבי, מאוהב ביפיפיית הכפר אבל היא אוהבת רק ספורטאים. אפרים, אביו האובד של יוני, חוזר אליו אחרי שנים שלא ראה אותו ומחליט "לעזור" לו על ידי סידרת אימונים מפרכים הפותחים פתח לסדרה של פרודיות משעשעות על רוקי, קראטה קיד, ספיידרמן ואפילו פרוייקט המכשפה מבלייר. דרך אגב: הספורט בו הם מתאמנים הוא זריקת תפוחי אדמה… זוהי עלילתה של הסדרה בהמשכים "קרטושקס" ועולה בימים אלו ליו-טיוב שם תשודר בחודשיים הקרובים בליווי קמפיין אינטרנט וטלוויזיה.

תומ"ש – מתוך "קרטושקס"

הסדרה היא הפקה של חברת התוכן "THE BOX" ושל המותג תפוצ'יפס. בין היוצרים: אלון גור אריה (במאי) ואייל שינדלר (מפיק) הזכורים לנו לטובה מסדרת הרדיו "היפופוטם" שעשתה גם היא את דרכה בשלב מסוים לאינטרנט. אליהם מצטרף קומיקאי בעל שם: תומר שרון (תומ"ש) אשר לדברי היוצרים נטל חלק פעיל ודינאמי בכתיבת החומר תוך כדי הצילומים. בהקרנה שנערכה השבוע במשרדי THE BOX טענו היוצרים כי למרות שמדובר בתוכן שיווקי, לא ניכרת כמעט השפעה של המפרסם על התוכן. ובהחלט, מהתרשמות כללית, הסדרה לא עושה רושם של סרטון פרסומת אלא של תוכן שיווקי בעל ערך מוסף.

ההקרנה השבוע במשרדי THE BOX - צילום: עומר קליגמן

תוכן שיווקי באינטרנט הוא לא דבר זר ברשת הישראלית אלא שהפעם מדובר בתוכן שיווקי מהסוג שלא מנוצל עדיין בארץ והוא סרטוני יו-טיוב. מה הסיבה לכך שהמדיה המאוד יעילה הזאת לא מנוצלת? יתכן שמדובר באיזשהו "חוסר בגרות" של הקהל הישראלי שעדיין מעדיף לראות את הסדרות שלו בטלוויזיה ולא בצורת סטרימינג וידאו (למרות שרבים וטובים העידו בפני שהם כבר מחברים את המחשב אל טלוויזיית הפלאזמה בסלון כדי לגלוש ביו-טיוב). למרות שקשה לחזות את הדברים האלו בדרך כלל, ניתן להמר שהפורמט הנ"ל של תוכן שיווקי בסרטונים ויראליים ברשת הולך להשתלט על עולם התוכן השיווקי בארץ.

הפרק הראשון של קרטושקס:

קבוצת המעריצים של קרטושקס בפייסבוק

ערוץ קרטושקס ביו-טיוב

אתר THE BOX

Facebook comments:

comments

Powered by Facebook Comments

הפוסט הזה פורסם בתאריך פרסום/קריאייטיב עם התגים , , , , , , , , , . קישור קבוע.

15 Responses to אהבה ותפוח אדמה

  1. best outdoor surveillance camera

  2. wireless security camera system reviews

  3. wireless night vision security camera

  4. With every thing which appears to be building inside this specific subject matter, many of your perspectives are generally rather refreshing. Nonetheless, I am sorry, but I do not subscribe to your entire plan, all be it radical none the less. It looks to me that your comments are not entirely rationalized and in actuality you are yourself not completely certain of your point. In any case I did take pleasure in reading it.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>