איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב את המונדיאל

בשבוע שעבר, במסעדת ננוצ'קה בתל-אביב, בנוכחות כמה מהבלוגרים הידועים בישראל, השיקה חברת 013 נטוויז'ן קמפיין שיווקי חדש. מדובר באפליקציה חדשה בסימן המונדיאל הממשמש ובא ובכיכובו של אייל ברקוביץ'. האפליקציה מזמינה את המשמש לשלב את תמונתו בסרטון משעשע יחד עם ברקוביץ', להפיץ את הסרטון לחברים על מנת לזכות בקולות כשהפרס הגדול והנכסף הוא לא פחות ולא יותר מטיסה לגמר המונדיאל בדרום אפריקה. גם אם אתם לא חובבי כדורגל או טיסות חינם לחו"ל, מדובר בתוכן שיווקי משעשע ומעניין. אני בעצמי אינני חובב כדורגל ולמרות זאת לא יכולתי להתאפק והרי התוצאה לפניכם:
מאחורי הפרויקט עומדים חברת התוכן The Box הזכורים לנו לטובה מקמפיין "קרטושקס" עליו כתבתי כאן בעבר. כמו אז, גם כאן ניכרת חדשנות וערך מוסף לתוכן השיווקי.
013 נטוויז'ן לא חסכו בהוצאות. האירוע עצמו היה אירוע חגיגי ונוצץ אשר מעבר להזדמנות להתחכך בשמות הגדולים בעולם הבלוגים הישראלי כלל גם ארוחה של שלוש מנות וכן מתנה שכל חובב כדורגל לא היה מוותר עליה: כדור חתום על ידי אייל ברקוביץ'.
שולחן ערוך לבלוגרים
אמן הפיתוי סניה ולברג
עמרי חיון (מימין) לצד עבדיכם הנאמן
אפילו על המפיות היתה פרוזה…

לא חסכו בהוצאות

צילי בלקינד – סמנכ"ל שיווק 013 נטוויז'ן

חתימתו של אייל ברקוביץ'

Facebook comments:

comments

Powered by Facebook Comments

הפוסט הזה פורסם בתאריך פרסום/קריאייטיב. קישור קבוע.

5 Responses to איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב את המונדיאל

  1. In a time of economic turmoil at a operation, Romney fork out an outstanding turn-around.

  2. Thanks for taking time to write this article. It is been quite useful. It couldn't have arrive at a better time for me!

  3. says: vemma

    I precisely desired to thank you very much all over again. I am not sure the things I might have created in the absence of the creative ideas revealed by you directly on such problem. This was a fearsome dilemma in my position, nevertheless noticing a specialised approach you dealt with that took me to cry over joy. Now i am happy for your guidance and wish you recognize what an amazing job that you are doing educating the rest via a blog. I'm certain you have never come across any of us.

  4. That was type of inspiring! Totally unexpected. Now I understand what I'm going to perform tomorrow :)

  5. Hey this is a excellent article. I'm going to mail this to my associates. I stumbled on this while browsing on aol I'll be sure to come back. thanks for sharing.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>