מה לעשות עם מיליון ש"ח?

היום חשבתי. חשבתי הרבה. חשבתי מה אני יכול לעשות עם מיליון שקל. כן, כן, שאלו יהיו הצרות שלנו…
מה גרם לי להתחיל לחשוב כאלו מחשבות? הכל התחיל כשקיבלתי הזמנה להשתתף באירוע השקה של פרוייקט ה-Big-Spender של פפסי מקס. לשם התחלה, האירוע התקיים באחת הקומות הגבוהות של מגדל משה אביב ברמת-גן, שהוא המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון. הנוף סטייל google-earth שנשקף מהחלון כבר גורם לחרדת מוות ולמחשבות העמוקות שנובעות ממנה.

זה היה אירוע מושקע, עם קייטרינג ופפסי מקס שזרם לכל הכיוונים. זה בסדר, זה משקה דיאטתי, רק קלוריה אחת ומקסימום טעם וכל זה. המוזמנים היו בלוגרים מהשורה הראשונה והיה נחמד לחלוק עם כולם את הנוף והקייטרינג.

שימו לב לכובע של סניה. היי סניה…

והנה הרעיון של הפרוייקט:
אחד מאיתנו עומד לזכות במיליון ש"ח. מיליון ש"ח שאותם הוא אמור לבזבז תוך 24 שעות. שזה אומר שאי אפשר לעשות עם זה שום דבר פרקטי כמו לקנות דירה או לפתוח קופת גמל וחייבים לעשות כיף של החיים. איזה בעסה, הא? בכל מקרה, הזוכה יהיה זה שיביא את הרעיון הכי מוצלח של איך לבזבז מיליון ש"ח תוך 24 שעות והוא גם יצטרך ליישם את ההצעה. איזה תיק, הא?
היוזמים של הקמפיין הגאוני הזה הם משרד זהזה – קידום מכירות וקריאייטיב בשילוב עם משרד את-זה אשר מנהלים את הקמפיין הויראלי ברשת.


יואב מאור (את-זה) מתראיין לתקשורת

בקיצור, מה הייתי עושה עם מיליון ש"ח?
אז מה שחשבתי זה ככה: יש מלא מסעדות טובות בתל-אביב. אני לא חושב שאני יכול לאכול ארוחות בשווי מיליון ש"ח במסעדה תוך 24 שעות. אני גם לא חושב שאני אגיע לזה אפילו אם אני אזמין את כל החברים, המשפחה והשכנים ואם אני לא גומר את כל המיליון תוך 24 שעות הלך עלי. אז מה שחשבתי זה להזמין את כל הקבצנים של תל-אביב לארוחה במסעדה על חשבוני. איך מארגנים דבר כזה? לא יודע עדיין. אבל עם קצת רצון וקצת יכולת זה אפשרי.


קבצן ברחובות תל-אביב

בקיצור, אם אזכה, זה מה שאני מתכוון לעשות במיליון ש"ח תוך 24 שעות. תודו שזה רעיון מקורי. כולי תיקווה שהוא יצא לפועל. תתעדכנו, יהיה לזה המשך. עד המיליון.

Facebook comments:

comments

Powered by Facebook Comments

הפוסט הזה פורסם בתאריך פרסום/קריאייטיב עם התגים , . קישור קבוע.

5 Responses to מה לעשות עם מיליון ש"ח?

  1. My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your
    post's to be just what I'm looking for. Does one offer guest writers to write
    content for yourself? I wouldn't mind writing a post or elaborating on a number of the subjects you write related to here. Again, awesome web log!

  2. says: Equine Girra

    I found this site using Google. This was a decent article. I hope to see you take the primary point of this article and create a second article, and maybe embed a video, too?

  3. says: Romney Art

    Mitt’s grandfather came from plant's roots and not simply finished with secondary education.

  4. One thing I would like to discuss is that weight loss program fast may be possible by the right diet and exercise. People's size not merely affects appearance, but also the actual quality of life. Self-esteem, depressive disorders, health risks, plus physical ability are damaged in an increase in weight. It is possible to just make everything right whilst still having a gain. Should this happen, a condition may be the offender. While too much food instead of enough body exercise are usually the culprit, common medical conditions and popular prescriptions can certainly greatly increase size. Thanks a bunch for your post in this article.

  5. Get more articles happening this particular site that i'm positive a lot more individuals will arrive visit this.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>