חג שמח?

בזמן שאני יושב כאן בורנסי ומתעדכן בתמונות מהשריפות שמשתוללות בארץ יושב לידי ילדון משועמם אחד ומסתכל בתמונות בעניין רב. אני חושב שרובן נראות לו כמו תמונות נוף יפות. ככה זה כשמסתכלים על משהו מרחוק. אני למשל לא יודע אם מאחלים בארץ חג שמח בתקופה הזאת, כפי שהיתה התוכנית המקורית שלי לפוסט הזה.
החלטתי בכל זאת להעלות את התמונות שמהגנגה פוג'ה. כאן, לגדת הנהר, סוגדים למים בעזרת אש ומנורות שמן. חשבתי שזה יהיה במקום להראות לכם את התמונות הללו לכבוד החג אבל שוב, תסלחו לי אם זה לא במקום.

.

.

.

והנה שני קטעי וידאו מהגנגה פוג'ה ברישיקש שצילמתי לפני שבועיים.
קטע ראשון (קישור ישיר)

.
קטע שני (קישור ישיר)

Facebook comments:

comments

Powered by Facebook Comments

הפוסט הזה פורסם בתאריך כללי, נהרות קדושים, רישיקש וההימלאיה עם התגים , , , . קישור קבוע.

6 Responses to חג שמח?

  1. says: gafas de sol

    me gustó el post.Me lo anoto en favoritos. Un saludo

  2. פינגבאק: ריקוד ההרס של שיווה | OmerArt.co.il

  3. says: ATV Kieran

    Found this site on Ask. This was a decent article. I'd like to see you take the main point from this post and create another separate article, and maybe you could include a video, also?

  4. Because Bain Venture capital became exciting when popularity, Mitt go back that will Romney's undesirable consulting and advice steady, Bain & Company, whilst Boss.

  5. פינגבאק: הודו 2010-2011 – סיכום | OmerStory

  6. says: אבי

    באמת עצוב כאן מאד. האסון כבד. עלה בחיי אנשים רבים. עדיין לא ברור מתי יצליחו לכבות את האש. ההצלחה תלוייה במשטר הרוחות וביכולת הכיבוי שמתוגברת ע"י משלחות ממדינות רבות שהתנדבו לסייע. צחוק הגורל הוא שזה נפל בחג חנוכה הקשור בהדלקת אש/נרות וגם כשאתה בגנגה פוג'ה בוורנסי. עד כמה שאש יכולה להיות אכזרית קשה וכואבת או נעימה,יפה ומחממת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>